x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Managementul comunicării în administrația publică , vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Managementul comunicării în administrația publică . Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40244575751 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Managementul comunicării în administrația publică

O
C
U
P
A
T
calendar_today

28.06 - 01.07.2019


place

H. Majestic, Mamaia


35

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
17.06.2019


ANC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Subiecte abordate

Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control
Analiza practică a principiului "de la comunicare la rezultat"
Comunicare organizațională și campanii integrate: social media & online strategy; conferințe de presă și speech; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
Construirea și motivarea echipei
Comunicarea şi identitatea organizaţiei: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării şi utilizarea lor eficientă
Construirea unei baze de date cu jurnalişti; stabilirea unui media-plan; stabilirea unor parteneriate media şi monitorizarea efectelor
Comunicarea interpersonală: bariere, strategii; persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală
Tipuri de comunicare şi analiza lor: comunicarea scrisă/comunicarea verbală (ton, timbru, intonaţie); comunicarea nonverbală, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
Activitățile de PR și comunicare: rolul practic al specialistului în PR; profilul specialistului și reguli de bune practici
Modalităţi practice de comunicare în instituţii:
  • reţele de comunicare: feedback, comunicarea faţă în faţă, comunicarea prin şedinţe; modele, rapoarte
  • documente manageriale: agenda (document de şedinţă), procesul
    . . .
Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control
Analiza practică a principiului "de la comunicare la rezultat"
Comunicare organizațională și campanii integrate: social media & online strategy; conferințe de presă și speech; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
Construirea și motivarea echipei
Comunicarea şi identitatea organizaţiei: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării şi utilizarea lor eficientă
Construirea unei baze de date cu jurnalişti; stabilirea unui media-plan; stabilirea unor parteneriate media şi monitorizarea efectelor
Comunicarea interpersonală: bariere, strategii; persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală
Tipuri de comunicare şi analiza lor: comunicarea scrisă/comunicarea verbală (ton, timbru, intonaţie); comunicarea nonverbală, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
Activitățile de PR și comunicare: rolul practic al specialistului în PR; profilul specialistului și reguli de bune practici
Modalităţi practice de comunicare în instituţii:
  • reţele de comunicare: feedback, comunicarea faţă în faţă, comunicarea prin şedinţe; modele, rapoarte
  • documente manageriale: agenda (document de şedinţă), procesul-verbal (minută), scrisoarea (comunicare internă sau externă)
  • memorandum; nota internă; raportul managerial
  • relația cu mass-media; monitorizarea presei
Practica campaniilor de imagine:
  • campanii de imagine pentru instituții publice; campanii de imagine pentru lideri de opinie; campanii de imagine pentru ONG; campanii de relații publice pentru evenimente
Construirea strategiilor şi canalelor de comunicare
Tactici şi tehnici care fac eficiente strategiile de relaţii publice; tipuri de instrumente ale relaţiilor publice; evaluarea eficienței tehnicilor
Comunicarea de criză şi rolul managerului: gestionarea crizelor; evoluţia procesului de comunicare pe timpul crizei
Managementul situaţiilor de risc în sistemul comunicării şi al relaţiilor publice: aplicaţii practice privind detensionarea unei situaţii de criză, consecinţele comunicării deficitare sau ale absenţei comunicării
Factorii care generează conflictele în instituții; aspecte legislative de interes
Gestionarea situațiilor de criză și etape în evoluţia conflictelor: formularea problemei; identificarea părţilor implicate (direct sau indirect); cunoaşterea nevoilor reale/de bază/din spatele celor declarate, afişate; întocmirea "hărţii conflictului"; găsirea punctelor de întâlnire a nevoilor, cooperarea, brainstorming-ul, analiza SWOT
Efectele conflictelor în organizaţii asupra grupurilor competitive, relaţiilor dintre grupuri aflate în conflict
Locuri de muncă dificile şi prezenţa conflictului: surse de conflict, nivele de existenţă ale conflictului, tipuri de conflict
Managementul timpului și al stresului: oameni diferiţi, conflicte diferite: influenţa factorului nativ, influenţa educaţiei, influenţa mediului, modalităţi diferite de a reacţiona în stări conflictuale
Liberul acces la informaţiile de interes public – Legea nr. 544/2001
Etică și legislație în comunicare și relații publice:
  • principii generale ale comunicării
  • criterii de conduită ale angajaților în relațiile de muncă
  • specificul comunicării în relațiile publice și în relațiile cu publicul
  • bariere de comunicare întâlnite în relațiile publice
  • tehnici de optimizare ale comunicării în relațiile publice și relațiile cu publicul

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Acest program se adresează

Sunt invitați să participe manageri din departamentele de comunicare și resurse umane din cadrul administrațiilor și autorităților publice/ locale 


VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751



Planificarea programului




2019

28

IUN.

01

IUL.




H. Majestic, Mamaia

1100 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te
x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Reduceri

2 persoane – 3% ; 3 persoane – 5% ; 4 persoane – 7%

* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





Certificat ANC

Urmare a absolvirii acestui program și a susținerii unui examen, puteți dobândi un Certificat de Absolvire eliberat de Agenția Naționala pentru Calificări. Mai multe detalii privind înscrierea aflați aici aflați aici

Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.





Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Comunicare - R.P.,