x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Leadership strategic şi comunicare, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Leadership strategic şi comunicare. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40244575751 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Leadership strategic şi comunicare

O
C
U
P
A
T
calendar_today

28.06 - 01.07.2019


place

H. Puflene Resort, Delta Dunarii


4

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
19.06.2019


OKSC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Seminarul pune accent pe competenţele comportamentale pe care un Leader trebuie să şi le dezvolte, asfel încât să aibă success. Participând la acest seminar veţi fi capabili să gestionaţi echipe de lucru şi parteneriate, fără a recurge în primul rând la proceduri, ci utilizând propriile surse de putere adaptate diferitelor tipuri de situaţii.

Vom aborda elemente legate de leadership strategic şi de comunicare, de gradul în care leadershipul poate şi trebuie să acorde libertate de decizie membrilor echipei (leadership situaţional), de tipul de leader reprezentat de fiecare participant şi de modul în care fiecare poate determina implicarea membrilor echipei în cadrul sarcinilor. De asemenea, vor fi abordate elemente legate de modul în care un leader asigură interacţiunea dintre propria echipă şi alte echipe.

Subiecte abordate

“ARTA DE A CONDUCE OAMENII”
  • Diferenţa dintre leadership şi management
  • LEADERSHIP: Înţelegerea conceptului de leadership; Analiza diverselor strategii decizionale; Dezvoltarea abilităţilor de conducere
  • Tipuri de leaderi (formal, informal; autocrat, democrat, laissez faire)
  • Profilul unui leader: portretul leader-ului: caracteristici, competenţe; tipurile de responsabilităţi ale leaderului; rolurile pe care le poate juca în cadrul organizaţiei
  • Procesul decizional: tipuri de decizii ale leaderului; implicarea organizaţiei în procesul decizional
  • Surse de putere
  • Comunicarea în leadership, factor inspiraţional
  • Ascultarea, oferirea feedback-ului şi abordarea oamenilor dificili
  • Conflictul. Medierea conflictelor
  • Delegarea
  • Înţelegerea culturii organizaţionale
  • Dobândirea de abilităţi şi tehnici de leadership cheie pentru a crea strategii câştigătoare
  • Dezvoltarea de abilităţi de nivel superior în ceea ce priveşte inteligenţa emoţională, pentru mai mari satisfacţii şi realizări profesionale
  • Identificarea caracteristicilor unui leadership strategic eficient şi a principalilor săi adversari
  • Îmbunătăţirea performanţelor prin delegare şi susţinere efectivă
Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personală şi organizaţională

Managementul comunicării în organizaţie
  • Comunicarea i
    . . .
“ARTA DE A CONDUCE OAMENII”
  • Diferenţa dintre leadership şi management
  • LEADERSHIP: Înţelegerea conceptului de leadership; Analiza diverselor strategii decizionale; Dezvoltarea abilităţilor de conducere
  • Tipuri de leaderi (formal, informal; autocrat, democrat, laissez faire)
  • Profilul unui leader: portretul leader-ului: caracteristici, competenţe; tipurile de responsabilităţi ale leaderului; rolurile pe care le poate juca în cadrul organizaţiei
  • Procesul decizional: tipuri de decizii ale leaderului; implicarea organizaţiei în procesul decizional
  • Surse de putere
  • Comunicarea în leadership, factor inspiraţional
  • Ascultarea, oferirea feedback-ului şi abordarea oamenilor dificili
  • Conflictul. Medierea conflictelor
  • Delegarea
  • Înţelegerea culturii organizaţionale
  • Dobândirea de abilităţi şi tehnici de leadership cheie pentru a crea strategii câştigătoare
  • Dezvoltarea de abilităţi de nivel superior în ceea ce priveşte inteligenţa emoţională, pentru mai mari satisfacţii şi realizări profesionale
  • Identificarea caracteristicilor unui leadership strategic eficient şi a principalilor săi adversari
  • Îmbunătăţirea performanţelor prin delegare şi susţinere efectivă
Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personală şi organizaţională

Managementul comunicării în organizaţie
  • Comunicarea internă: forme ale comunicării interne şi utilizarea lor eficientă
  • Rolul comunicării în eficienţă
  • Comunicare şi identitate organizaţională
  • Auditul comunicării interne
  • Conflicte interpersonale
  • Prevenirea şi combaterea zvonurilor
  • Identificarea culturii organizaţionale
  • Comunicarea internă strategică
  • Comunicarea şi schimbarea
  • Gestionarea crizelor
  • Cauze ale crizelor
  • Crize organizaţionale şi crize de imagine
  • Tipuri de crize
  • Intensitatea şi impactul crizelor
  • Planificarea în caz de criză
  • Recomandări pentru comunicarea cu mass-media
  • Strategii de gestionare
  • Analiza post-criză şi refacerea imaginii
Comunicarea interpersonală

Comunicare scrisă

Comunicare verbală

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Acest program se adresează

Seminarul este recomandat pentru:

  • Manageri sau coordonatori de echipă/ departament
  • Orice persoană care doreşte să îşi dezvolte abilităţile de ledership & comunicare


VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751



Planificarea programului




2019

28

IUN.

01

IUL.




H. Puflene Resort, Delta Dunarii

1190 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te
x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Reduceri

Pentru 2 – 4 participanţi se acordă o reducere de 10%.

* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





poza

Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.





Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Comunicare - R.P.,