x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Consiliere, etică și anticorupție, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Consiliere, etică și anticorupție. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40244575751 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Consiliere, etică și anticorupție

O
C
U
P
A
T
calendar_today

31.05 - 02.06.2019


place

H. Carpathia, Sinaia


36

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
24.05.2019


poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



  • cunoaşterea conceptelor şi dobândirea de competențe privind cunoașterea și înțelegerea cadrului legal și instituțional în domeniul promovării integrității și combaterii corupției în organizații 
  • cunoașterea și aplicarea instrumentelor și politicilor de promovare a eticii și prevenire a corupției

Subiecte abordate

Măsuri preventive în materia infracțiunilor de corupție și de fraudă

Principalele cauze identificate - inventarul măsurilor preventive anticorupţie şi indicatorii de evaluare; domeniile vulnerabile la corupţie - ierarhia situaţiilor de conflicte de interese 
Diagnoza anticorupţie a unei instituţii/organizaţii:
  • proiectarea procedurilor de implementare a măsurilor impuse de legislaţia aplicabilă 
  • selecţia informaţiilor; descrierea activităţii analizate; prezentarea concluziilor activităţii 
  • identificarea obiectivelor; stabilirea modalităţilor de
    îndeplinire a activităţii; întocmirea programului de activităţi

Infracţiuni cu achiziţii publice şi fonduri europene; identificarea neregulilor - prevenire şi combatere; înţelegeri anticoncurenţiale în procedurile de achiziţii publice - principiul nediscriminării

Supravegherea planificării achiziţiilor publice. Supravegherea procedurilor de derulare a achiziţiilor. Supravegherea derulării contractelor. Informarea conducerii instituţiei/organizaţiei

Grupuri vulnerabile la corupţie; acte şi fapte de corupţie, strategii, politici publice, planuri de acţiune şi implementare 

Corupţia privată. Corupţia activă şi corupţia pasivă: "Marea corupţie" şi “Mica corupţie". Analiză şi distincţia dintre cele dou
. . .

Măsuri preventive în materia infracțiunilor de corupție și de fraudă

Principalele cauze identificate - inventarul măsurilor preventive anticorupţie şi indicatorii de evaluare; domeniile vulnerabile la corupţie - ierarhia situaţiilor de conflicte de interese 
Diagnoza anticorupţie a unei instituţii/organizaţii:
  • proiectarea procedurilor de implementare a măsurilor impuse de legislaţia aplicabilă 
  • selecţia informaţiilor; descrierea activităţii analizate; prezentarea concluziilor activităţii 
  • identificarea obiectivelor; stabilirea modalităţilor de
    îndeplinire a activităţii; întocmirea programului de activităţi

Infracţiuni cu achiziţii publice şi fonduri europene; identificarea neregulilor - prevenire şi combatere; înţelegeri anticoncurenţiale în procedurile de achiziţii publice - principiul nediscriminării

Supravegherea planificării achiziţiilor publice. Supravegherea procedurilor de derulare a achiziţiilor. Supravegherea derulării contractelor. Informarea conducerii instituţiei/organizaţiei

Grupuri vulnerabile la corupţie; acte şi fapte de corupţie, strategii, politici publice, planuri de acţiune şi implementare 

Corupţia privată. Corupţia activă şi corupţia pasivă: "Marea corupţie" şi “Mica corupţie". Analiză şi distincţia dintre cele două niveluri ale corupţiei: "State Capture" şi "Corupţia administrativă". Practici frauduloase la nivelul corporaţiilor multinaţionale. Practicile incorecte și frauduloase care afectează direct consumatorii de servicii publice/ private

Legătura între corupţie şi evaziune fiscală - stare şi forme de manifestare

Direcţii de acţiune pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale

Identificarea şi monitorizarea sectoarelor de activitate vulnerabile la corupţie şi factorii de risc corespunzători 

Analiza domeniilor cu risc ridicat la corupţie; cauze care favorizează dezvoltarea corupţiei; gestionarea eficientă a riscurilor, prevenirea şi combaterea corupţiei; managementul riscului; instrumente de monitorizare şi evaluarea riscurilor de corupţie

Factorii de risc corespunzători în cadrul administraţiei publice locale, autorităţilor administraţiei publice centrale, corporaţiilor multinaţionale şi alte domenii vulnerabile

Necesitatea implementării sistemelor de control intern antifraudă

Bune practici dezvoltate în implementarea măsurilor anticorupţie, prevenirea şi combaterea conflictelor de interese şi a fraudelor; tehnici şi metode pentru remedierea vulnerabilităţilor şi implementarea măsurilor preventive

Îmbunătăţirea sistemului de control intern prin implicarea de mecanisme preventive şi de detectare a fraudelor

Creşterea transparenţei instituţionale prin sporirea gradului de disponibilitate a datelor publice

Creşterea gradului de recuperare a produselor infracţiunilor şi consolidarea practicii judiciare. Executarea silită a obligaţiilor stabilite de instanţele de contencios administrativ conform Legii nr.138/2014

Parteneriatul public-privat în materia prevenirii şi combaterii fraudei

Etică şi integritate

Avertizorul de integritate: responsabilităţi, rol, importanţă, în contextul prevenirii şi combaterii corupţiei. Planul intern de integritate. Testarea integrităţii personalului. Obligaţiile funcţionarilor publici privind sesizarea faptelor de corupţie

Distincţia între acele fapte ale funcţionarilor care pot reprezenta infracţiuni de corupţie şi acele fapte care, deşi produc prejudicii, nu reprezintă fapte de corupţie: abuzul administrativ, eroarea, depăşirea competenţei şi neglijenţa

Răspunderea civilă şi penală, contravenţii, sancţiuni şi jurisprudenţă; necesităţi legislative

""

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Acest program se adresează

Personalului cu studii superioare finalizate cu examen de licenţă din cadrul instituţiilor publice (ministere, agenţii guvernamentale şi din instituţiile autorităţilor publice locale şi/sau private, funcţionarilor publici, managerilor, administratorilor şi în special juriştilor


VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751



Planificarea programului




2019

31

MAI.

02

IUN.




H. Carpathia, Sinaia

1080 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te
x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Reduceri

2 persoane – 3%; 3 persoane – 5%; 4 persoane – 7%

* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





poza

Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.





Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Juridic,

Ultimile modificări în domeniul achizițiilor publice


Ordinul nr. 1017/20.02,2019 privind aprobarea structurii, conținutului și modului de utilizare a Documentației standard de atribuire a contractului de achiziție publică/sectorială de produse, precum și a . . .