x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Evidența persoanelor și starea civilă în contextul modernizării administrației publice, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Evidența persoanelor și starea civilă în contextul modernizării administrației publice. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40 722 456 496 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Evidența persoanelor și starea civilă în contextul modernizării administrației publice

O
C
U
P
A
T
calendar_today

06 - 11.09.2020


place

Hotel Piemonte, Predeal


28

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
30.08.2020


OKSC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Subiecte abordate

  • Considerații generale privind starea civilă (Introducere; definire; istoricul stării civile în România; caracterele juridice ale stării civile; dovada stării civile; posesia de stat; conținutul stării civile)
  • Actele și registrele de stare civilă
  • Evoluția și exercitarea atribuțiilor de către ofițerii de stare civilă
  • Importanța individualizării persoanei fizice
  • Înregistrările de stare civilă
  • Înregistrările de stare civilă (definiția, felurile, organizarea și regulile înregistrărilor de stare civilă)
  • Înregistrarea nașterilor, căsătoriilor și deceselor în actele de stare civilă
  • Atribuirea, înscrierea și gestionarea C.N.P.
  • Schimbul de nume pe cale administrativă, ortografierea numelui
  • Transcrierea și înscrierea certificatelor de stare civilă emise de autoritățile din străinătate
  • Reconstituirea și întocmirea ulterioară a actelor de stare civilă
  • Anularea, modificarea ori completarea actelor de stare civilă și a mențiunilor de pe acestea
  • Eliberarea extraselor multilingve ale actelor de stare civilă
  • Eliberarea certificatelor de stare civilă
  • Organizarea activității pe linie de evidență a persoanelor (Înregistrarea datelor privind persoana fizică și actualizarea acestora)
  • Actul de identitate (definire, rol, dovadă a identități, proceduri; competențe; conținut; elementele de particularizare și
    . . .
  • Considerații generale privind starea civilă (Introducere; definire; istoricul stării civile în România; caracterele juridice ale stării civile; dovada stării civile; posesia de stat; conținutul stării civile)
  • Actele și registrele de stare civilă
  • Evoluția și exercitarea atribuțiilor de către ofițerii de stare civilă
  • Importanța individualizării persoanei fizice
  • Înregistrările de stare civilă
  • Înregistrările de stare civilă (definiția, felurile, organizarea și regulile înregistrărilor de stare civilă)
  • Înregistrarea nașterilor, căsătoriilor și deceselor în actele de stare civilă
  • Atribuirea, înscrierea și gestionarea C.N.P.
  • Schimbul de nume pe cale administrativă, ortografierea numelui
  • Transcrierea și înscrierea certificatelor de stare civilă emise de autoritățile din străinătate
  • Reconstituirea și întocmirea ulterioară a actelor de stare civilă
  • Anularea, modificarea ori completarea actelor de stare civilă și a mențiunilor de pe acestea
  • Eliberarea extraselor multilingve ale actelor de stare civilă
  • Eliberarea certificatelor de stare civilă
  • Organizarea activității pe linie de evidență a persoanelor (Înregistrarea datelor privind persoana fizică și actualizarea acestora)
  • Actul de identitate (definire, rol, dovadă a identități, proceduri; competențe; conținut; elementele de particularizare și de siguranță ale cărții de identitate)
  • Prezentarea noțiunilor cu privire la domiciliul și reședința persoanelor fizice
  • Dovada adresei de domiciliu (reglementare, importanța domiciliului, acte juridice, caracterele juridice ale domiciliului)
  • Descrierea și prezentarea comunicărilor care se fac pe linie de stare civilă și evidență a persoanelor
  • Înregistrarea în R.N.E.P. a nașterilor; a modificărilor intervenite asupra datelor de stare civilă; a decesului; a dobândirii sau redobândirii, precum și a pierderii cetățeniei române; a dobândirii statutului de cetățean român cu domiciliul în străinătate; a măsurilor privind interzicerea de a se afla în anumite localități și obligarea de a nu părăsi localitatea; a interzicerii dreptului de a alege sau de a fi ales

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Planificarea programului




2020

06

SEP.

11

SEP.




Hotel Piemonte, Predeal

800 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te
x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.

VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751






Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Pentru institutii publice,

Administrarea patrimoniului, investiții publice. Noutăți legislative


Administrarea patrimoniului și investiții publice. Noutăți legislative . . .





Managementul resurselor umane în sectorul public - noutăți legislative


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Financiar, Buget și Contabilitate Publică


Financiar, Buget și Contabilitate Publică (include FOREXEBUG, ALOP, CFP și riscul financiar bugetar) . . .