x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Implementarea proiectelor cu finanțare externă. Oportunități și provocări ale echipei de proiect, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Implementarea proiectelor cu finanțare externă. Oportunități și provocări ale echipei de proiect. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40 722 456 496 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Implementarea proiectelor cu finanțare externă. Oportunități și provocări ale echipei de proiect

O
C
U
P
A
T
calendar_today

12 - 17.07.2020


place

Hotel Ibis, Constanța


1

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
05.07.2020


OKSC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Subiecte abordate

  • Prezentarea generală a Fondurilor Europene Structurale și de Investiții 2014-2020. Principii de alocare a Fondurilor Structurale
  • Prezentarea generală a Programelor de Cooperare Teritorială Europeană (transnaționale, transfrontaliere și interregionale), precum și a programelor de finanțare prin intermediul Granturilor EEA și Norway Grants
  • Delimitări conceptuale privind Programele Operaționale, obiectivele tematice, axe prioritare, prioritățile de investiții, condiționalitățile ex-ante
  • Prezentarea entităților responsabile de implementarea Programelor Operaționale: Autorități de Management, Organisme Intermediare, Agențiile de Dezvoltare Regionale etc. și a responsabilităților asociate în scrierea și implementarea proiectelor
  • Analiza capacității instituționale pentru inițierea și implementarea proiectelor
  • Analiza pachetului de finanțare: surse recomandate pentru documentare, calendarul de lansare, ghidul solicitantului, cererea de finanțare, manualul de implementare, legislația națională și europeană
  • Analiza de eligibilitate a proiectului din perspectiva: solicitantului, domeniului de intervenție, pachetului de activități propus, partenerilor și costurilor necesare
  • Analiza fezabilității proiectului. Elaborarea studiilor suport pentru proiecte: cercetări și analize de impact, studii de fezabilitate, planuri de afaceri, analize economico-financiare
  • Elaborarea
    . . .
  • Prezentarea generală a Fondurilor Europene Structurale și de Investiții 2014-2020. Principii de alocare a Fondurilor Structurale
  • Prezentarea generală a Programelor de Cooperare Teritorială Europeană (transnaționale, transfrontaliere și interregionale), precum și a programelor de finanțare prin intermediul Granturilor EEA și Norway Grants
  • Delimitări conceptuale privind Programele Operaționale, obiectivele tematice, axe prioritare, prioritățile de investiții, condiționalitățile ex-ante
  • Prezentarea entităților responsabile de implementarea Programelor Operaționale: Autorități de Management, Organisme Intermediare, Agențiile de Dezvoltare Regionale etc. și a responsabilităților asociate în scrierea și implementarea proiectelor
  • Analiza capacității instituționale pentru inițierea și implementarea proiectelor
  • Analiza pachetului de finanțare: surse recomandate pentru documentare, calendarul de lansare, ghidul solicitantului, cererea de finanțare, manualul de implementare, legislația națională și europeană
  • Analiza de eligibilitate a proiectului din perspectiva: solicitantului, domeniului de intervenție, pachetului de activități propus, partenerilor și costurilor necesare
  • Analiza fezabilității proiectului. Elaborarea studiilor suport pentru proiecte: cercetări și analize de impact, studii de fezabilitate, planuri de afaceri, analize economico-financiare
  • Elaborarea proiectului de finanțare (cererea de finanțare și anexele prevăzute în ghidul solicitantului)
  • Externalizarea serviciilor de consultanță: avantaje, dezavantaje, selecția și contractarea consultanților, repere majore ale contractului de consultanță
  • Selecția partenerilor pentru implementarea proiectului. Elaborarea metologiei de selecție
  • Utilizarea sistemului informatic MySMIS2014 - aspecte practice. Completarea și depunerea cererilor de finanțare on-line. Diseminarea unor cazuri operaționale în utilizarea sistemului
  • Contractarea proiectelor: analiza unor definiții și clauze comune ale contractelor de finanțare
  • Implementarea proiectelor: identificarea și realizarea proceselor specifice pentru achiziții, plăți, monitorizare, managementul riscului, comunicare etc.
  • Mecanisme financiare pentru implementarea proiectelor. Gestiunea fluxului de numerar, mecanismul cererilor de rambursare și al cererilor de plată
  • Monitorizarea implementării proiectului, proceduri de modificare a prevederilor contractuale
  • Promovarea și publicitatea în cadrul proiectelor. Principii, reguli și instrumente specifice pentru programele operaționale
  • Furnizarea informațiilor și gestiunea responsabilităților în procedurile de audit specifice proiectelor europene
  • Închiderea proiectului, încheierea contractelor și transferul de responsabilitate pentru exploatarea proiectului
  • Analiza de sustenabilitate și de impact a proiectului
  • Atragerea și implementarea proiectelor pentru e-administrație, e-sănătate, e-specializare/ e-learning. Analiza unor studii de caz și proiecte implementate cu succes
  • Evaluarea performanțelor echipei de proiect. Adaptarea resurselor umane la cerințele proiectelor. Definirea KPI (specific pentru proiecte)
  • Analiza sistemului de nevoi privind dezvoltarea profesională și personală a managerului de proiect și a echipei
  • Stabilirea planului de comunicare/ colaborare în proiect: modalități, responsabilități, analiza unor greșeli frecvente în comunicare. Networking pentru transfer de informații și expertiză
  • Change Management – principiu fundamental în gândire și acțiune
  • Knowledge Management – împărtășirea cunoașterii (experiențe, expertiză, leadership), acces, creare, dobândire, transfer, arhivare, instrumente
  • Metodologia valorificării cunoașterii acumulate, a reținerii cunoașterii în organizație, motivarea echipei pentru împărtășirea cunoașterii, crearea Communities of Practice (CoP) pentru managementul de proiecte
  • Managementul conflictelor în proiecte
  • Studii de caz, analiza unor “greșeli frecvente” în proiecte etc.

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Planificarea programului




2020

12

IUL.

17

IUL.




Hotel Ibis, Constanța

800 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te


2020

26

JUL.

31

JUL.




Hotel Flora, Mamaia

800 LEI*


Vezi fisa


x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.

VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751






Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Pentru institutii publice,

Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative - Valea Prahovei


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Comunicare organizațională. Măsuri specifice necesare dezvoltării sectorului public


Comunicare organizațională. Măsuri specifice necesare dezvoltării sectorului public . . .