x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Etica și deontologia funcționarilor publici, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Etica și deontologia funcționarilor publici. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40 722 456 496 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Etica și deontologia funcționarilor publici

O
C
U
P
A
T
calendar_today

23 - 28.08.2020


place

Hotel House of Dracula, Poiana Brașov


43

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
16.08.2020


OKSC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Subiecte abordate

  • Cadrul general privind promovarea valorilor etice în administrația publică la nivel internațional.
  • Administrația publică – cadru legal (între normele legale și cele etice).
  • Etica și integritatea funcționarilor publici (principii, reglementări, avertizor de integritate, coduri de conduită, pantouflage, consilierul de etică, transparență decizională, analiza factorilor de risc și a părților interesate).
  • Importanța Codurilor etice în afirmarea și profesionalizarea relațiilor publice.
  • Activități și zone de risc ce pot afecta integritatea [conflicte de interese (folosirea funcției pentru favorizarea unor persoane), cadouri/donații, achiziții publice, discriminare, favoritism, nepotism, corupție]. Regimul incompatibilităților.
  • Etica aplicată/dileme etice.
  • Management etic în organizație/educația anticorupție.
  • Proceduri operaționale – „Etica la locul de muncă”.
  • Standard ocupațional – Consilierul de etică. Misiune, atribuții, principii și instrumente de lucru.
  • Plan măsuri de integritate în instituție
  • Fundamentele eticii profesionale. Etică – morală – deontologie.
  • Etica în administrația publică - Importanța eticii și transparenței pentru administrație. Etica statului. Interesul personal și interesul public. Tirania minorității și tirania majorității.
  • Proiecte ale statului ideal. Drepturi și responsabilități
    . . .
  • Cadrul general privind promovarea valorilor etice în administrația publică la nivel internațional.
  • Administrația publică – cadru legal (între normele legale și cele etice).
  • Etica și integritatea funcționarilor publici (principii, reglementări, avertizor de integritate, coduri de conduită, pantouflage, consilierul de etică, transparență decizională, analiza factorilor de risc și a părților interesate).
  • Importanța Codurilor etice în afirmarea și profesionalizarea relațiilor publice.
  • Activități și zone de risc ce pot afecta integritatea [conflicte de interese (folosirea funcției pentru favorizarea unor persoane), cadouri/donații, achiziții publice, discriminare, favoritism, nepotism, corupție]. Regimul incompatibilităților.
  • Etica aplicată/dileme etice.
  • Management etic în organizație/educația anticorupție.
  • Proceduri operaționale – „Etica la locul de muncă”.
  • Standard ocupațional – Consilierul de etică. Misiune, atribuții, principii și instrumente de lucru.
  • Plan măsuri de integritate în instituție
  • Fundamentele eticii profesionale. Etică – morală – deontologie.
  • Etica în administrația publică - Importanța eticii și transparenței pentru administrație. Etica statului. Interesul personal și interesul public. Tirania minorității și tirania majorității.
  • Proiecte ale statului ideal. Drepturi și responsabilități.
  • Libertatea de expresie. Obligații etice.
  • Standard legal (conformitate) vs. standard social (etică) vs. standard personal (libera alegere).
  • Norme europene comune de etică și deontologie în secolul XXI.
  • Definirea deontologiei. Deontologia contemporană. Caracteristici și teorii. Limitarea constrângerilor deontologice.
  • Îndatoriri și coduri morale. Caracteristici ale moralei – prescriptivă, universală, dominantă. Nevoia de gândire critică.
  • Coduri deontologice. Exemple. Semnificația codurilor deontologice, funcții, scopuri, principii.
  • Obligații moral-juridice: probitate, loialitate, responsabilitate etc.
  • Deontologia politică.
  • Cultura organizațională. Comunicarea intrainstituțională. Integrarea noilor angajați – adaptarea la cultura organizațională
  • Codurile de etică și deontologie. Statutul profesiei
  • Autoritatea statului. Funcțioa publică. Principii aplicabile conduitei profesionale a funcționarilor publici
  • Regimul incompatibilităților
  • Conflictul de interese
  • Consilierul de etică
  • Formele și principiile răspunderii administrative a funcționarilor publici
  • Transparența în administrația publică
  • Comportamente de natură ce aduc atingere deontologiei profesionale :
  • Sancțiunile disciplinare și răspunderea funcționarilor publici. Strategia națională anticorupție. Infracțiuni de corupție și de serviciu
  • Agenția Națională de Integritate – prezentare generală. Declarația de avere și declarația de interese

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Planificarea programului




2020

23

AUG.

28

AUG.




Hotel House of Dracula, Poiana Brașov

800 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te


2020

30

AUG.

04

SEP.




Hotel Escalade, Poiana Brașov

800 LEI*


Vezi fisa


x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.

VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751






Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Pentru institutii publice,

Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative - Valea Prahovei


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Comunicare organizațională. Măsuri specifice necesare dezvoltării sectorului public


Comunicare organizațională. Măsuri specifice necesare dezvoltării sectorului public . . .