x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Comunicarea eficientă în administrația publică. Abordări practice și moderne de lucru, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Comunicarea eficientă în administrația publică. Abordări practice și moderne de lucru. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40 722 456 496 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Comunicarea eficientă în administrația publică. Abordări practice și moderne de lucru

O
C
U
P
A
T
calendar_today

02 - 07.08.2020


place

Hotel Dragului, Predeal


22

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
26.07.2020


OKSC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Subiecte abordate

  • Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
  • Legea nr. 52/ 2003 privind transparența decizională în administrația publică
  • Legea nr. 109/ 2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice
  • Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control
  • Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituțional, organizarea evenimentelor
  • Comunicarea, instrument de dezvoltare personală și organizațională – schema comunicării și elementele componente
  • Etapele și mecanismele procesului de comunicare interpersonală: bariere, strategii; persuasiune și argumentare în comunicarea interpersonală; Stiluri de comunicare interpersonală; Construirea și motivarea echipei
  • Tipuri de comunicare și analiza lor: comunicarea scrisă/ comunicarea verbală (ton, timbru, intonație); comunicarea non-verbală și elemente de paraverbal, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
  • Comunicarea organizațională și campanii integrate: Conferințe de presă și discursuri; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
  • Comunicarea și identitatea organizației: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării și utilizarea lor eficient
    . . .
  • Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informațiile de interes public
  • Legea nr. 52/ 2003 privind transparența decizională în administrația publică
  • Legea nr. 109/ 2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice
  • Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control
  • Tehnici de comunicare, protocol, secretariat instituțional, organizarea evenimentelor
  • Comunicarea, instrument de dezvoltare personală și organizațională – schema comunicării și elementele componente
  • Etapele și mecanismele procesului de comunicare interpersonală: bariere, strategii; persuasiune și argumentare în comunicarea interpersonală; Stiluri de comunicare interpersonală; Construirea și motivarea echipei
  • Tipuri de comunicare și analiza lor: comunicarea scrisă/ comunicarea verbală (ton, timbru, intonație); comunicarea non-verbală și elemente de paraverbal, comportament, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
  • Comunicarea organizațională și campanii integrate: Conferințe de presă și discursuri; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială
  • Comunicarea și identitatea organizației: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării și utilizarea lor eficientă
  • Modalități de ascultare activă
  • Obstacole în comunicarea interpersonală
  • Metode de comunicare interpersonală și rolul comunicatorului. Comunicare verbală și non-verbală
  • Asimilarea elementelor de identificare a publicului țintă
  • Publicul și categoriile de public specifice instituțiilor publice
  • Ascultarea activă, asertivitate și empatie – calități, tipologii și modele comportamentale în relația funcționarului public cu cetățenii
  • Comunicarea și lucru în echipă
  • Rolul comunicării interne în organizație
  • Echipa și rolul ei în sectorul public în vederea comunicării și a relațiilor publice
  • Evoluția echipelor în comunicare și relaționarea instituțională
  • Conceptul de imagine instituțională. Definirea identității și imaginii instituției publice
  • Mecanisme de formare a imaginii. Instrumente de analiză a imaginii. Menținerea și influențarea unei imagini pozitive
  • Gestionarea imaginii publice cu ajutorul mass-media și social-media
  • Importanța și colectarea feedback-ului din partea stakeholderilor instituției publice

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Planificarea programului




2020

02

AUG.

07

AUG.




Hotel Dragului, Predeal

800 LEI*


Rezervă un loc

Înscrie-te


2020

12

JUL.

17

JUL.




Hotel New Montana, Sinaia

800 LEI*


Vezi fisa




2020

26

JUL.

31

JUL.




Hotel Palace, Venus

800 LEI*


Vezi fisa




2020

13

SEP.

18

SEP.




Hotel Escalade, Poiana Brașov

800 LEI*


Vezi fisa


x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.

VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751






Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Pentru institutii publice,

Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative - Valea Prahovei


Managementul resurselor umane în sectorul public. Noutăți legislative . . .





Comunicare organizațională. Măsuri specifice necesare dezvoltării sectorului public


Comunicare organizațională. Măsuri specifice necesare dezvoltării sectorului public . . .