x

Descarcă prospectul


Pentru a descărca prospectul programului Comunicare și tehnici de negociere, vă rugăm să completați câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi imediat, prin e-mail, documentul.

,vă mulțumim pentru interesul arătat față de programul Comunicare și tehnici de negociere. Pentru a obține broșura în format .pdf, apăsați butonul descarcă prospectul și o veți primi pe adresa de e-mail.












*câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Meniu Close Menu
+40244575751 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Comunicare și tehnici de negociere

O
C
U
P
A
T
calendar_today

26 - 28.11.2019


place

Hotel Ramada, Sibiu


39

Zile rămase


alarm

Data limită
de înscriere:
21.11.2019


OKSC

poza

Obțineți prospectul

  • Acest program este pentru tine?
  • Detalii complete
  • Tot ce trebuie să știi în 1 PDF



Vă invităm să participați la un curs interactiv, cu echilibru între informațiile teoretice și exerciții practice cu aplicabilitate imediată în viața profesională. Pe durata celor 18 ore de curs, accentul este pus pe atitudine asertivă, încredere, respect și tehnici oneste.

Obiective

  • Însuşirea unui set de principii care le va schimba atât viziunea asupra propriei vieţi cât şi performanţa în muncă
  • Dobândirea a mai multă înţelegere de sine, încredere, eficacitate personală, capacitatea de a aborda provocările şi oportunităţile din munca lor
  • Înțelegerea strategiei de negociere
  • Învățarea unei varietăți de instrumente și tehnici pentru a răspunde eficient provocărilor
  • Identificarea resurselor necesare pentru implementarea strategiei de negociere

Subiecte abordate

Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personala şi organizaţională
  • Definiţii ale comunicării
  • Modele: schema comunicării, elemente componente
  • Delimitarea formelor de comunicare
Managementul comunicării în organizaţie
  • Comunicarea internă: forme ale comunicării interne şi utilizarea lor eficientă
  • Rolul comunicării în eficienţă
  • Comunicare şi identitate organizaţională
  • Auditul comunicării interne
  • Conflicte interpersonale
  • Prevenirea şi combaterea zvonurilor
  • Identificarea culturii organizaţionale
  • Comunicarea internă strategică
  • Comunicarea şi schimbarea
  • Gestionarea crizelor
  • Cauze ale crizelor
  • Crize organizaţionale şi crize de imagine
  • Tipuri de crize
  • Intensitatea şi impactul crizelor
  • Planificarea în caz de criză
  • Recomandări pentru comunicarea cu mass-media
  • Strategii de gestionare
  • Analiza post-criză şi refacerea imaginii
Comunicarea interpersonală
  • Bariere în comunicarea interpersonală şi strategii de depăşire a lor
  • Persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală. Aplicaţii
Comunicare scrisă
Comunicare verbală
Comunicare nonverbală
  • Comportamentul kinestezic, elementele neurovegetative, poziţia corpului, zgomotele corporale, comportamentul tactil, comportamentul teritorial, folosirea miro
    . . .
Comunicarea ca instrument general de dezvoltare personala şi organizaţională
  • Definiţii ale comunicării
  • Modele: schema comunicării, elemente componente
  • Delimitarea formelor de comunicare
Managementul comunicării în organizaţie
  • Comunicarea internă: forme ale comunicării interne şi utilizarea lor eficientă
  • Rolul comunicării în eficienţă
  • Comunicare şi identitate organizaţională
  • Auditul comunicării interne
  • Conflicte interpersonale
  • Prevenirea şi combaterea zvonurilor
  • Identificarea culturii organizaţionale
  • Comunicarea internă strategică
  • Comunicarea şi schimbarea
  • Gestionarea crizelor
  • Cauze ale crizelor
  • Crize organizaţionale şi crize de imagine
  • Tipuri de crize
  • Intensitatea şi impactul crizelor
  • Planificarea în caz de criză
  • Recomandări pentru comunicarea cu mass-media
  • Strategii de gestionare
  • Analiza post-criză şi refacerea imaginii
Comunicarea interpersonală
  • Bariere în comunicarea interpersonală şi strategii de depăşire a lor
  • Persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală. Aplicaţii
Comunicare scrisă
Comunicare verbală
Comunicare nonverbală
  • Comportamentul kinestezic, elementele neurovegetative, poziţia corpului, zgomotele corporale, comportamentul tactil, comportamentul teritorial, folosirea mirosului, folosirea timpului, utilizarea artefactelor
  • Exprimare vocală paralingvistică (ton, timbru, intonaţie). Aplicaţii
Strategia de negociere
  • Ce este?
  • Care sunt pașii unei negocieri?
  • Cele 3 dimensiuni ale negocierii
Pregătirea negocierii
  • Informațiile "de aur"
  • Ascultarea activă
  • Definirea corectă a obiectivului
Sporirea stimei de sine și dezvoltarea planului de acțiune
  • M&M (Motivare, Motivație)
  • Capcanele instinctului
Negociere de succes VS Negociere eșuată
  • Negocierea eficientă
  • Tactici uzuale de "troc"

Mai multe detalii

Mai puține detalii





Acest program se adresează

Persoanelor care ocupă funcții de execuție, middle și/ sau top-management (indiferent de departament). Practic, orice persoană care lucrează într-o companie sau într-un mediu de lucru provocator, cu negocieri și re-negocieri de contracte, termeni și condiții, oferte, etc.


VORBIȚI CU NOI DESPRE PROGRAMELE NOASTRE PERSONALIZATE


Contactați echipa Soluții pentru Organizații pentru a discuta despre cum poate OK Service Corporation să servească unor nevoi specifice ale organizației dvs. Trimiteți o cerere de ofertă pentru un program personalizat.
  office@okservice.ro
  +40244575751



Planificarea programului




2019

26

NOI.

28

NOI.




Hotel Ramada, Sibiu

300 €*


Rezervă un loc

Înscrie-te
x

Înscriere


Pentru a vă înscrie la acest program, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos și să trimiteți formularul. Veți primi prin e-mail fișa programului împreună cu formularul de înscriere. În cel mai scurt timp posibil, un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta prin telefon pentru a va oferi detalii suplimentare și asistență la efectuarea înscrierii.











*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastră privind protecția datelor personale.

x

Rezervă un loc


Procedura de rezervare este modalitatea de a vă asigura un loc la cursul ales, atunci când încă nu aveţi certitudinea că veţi participa. Numele dumneavoastră va fi introdus pe lista participanţilor la curs, pentru un interval de timp convenit împreună cu reprezentantul nostru. Pentru a vă rezerva un loc la acest curs, vă rugăm să completaţi câmpurile de mai jos şi să trimiteți formularul. Un reprezentant OK Service Corporation vă va contacta în maxim 24 de ore (valabil în zilele lucrătoare).









*Câmpuri obligatorii
La OK Service Corporation, protejăm datele dumneavoastră personale. Nu transmitem aceste date unor terțe părți, în scopuri de marketing. Consultați politica noastra privind protecția datelor personale.


Reduceri

10% discount/ pers pentru înscrierile efectuate până la data de 8 noiembrie 2019

* Taxa de instruire. Serviciile conexe sunt oferite separat. Mai multe detalii aflați aici.





poza

Raspunsuri la întrebari frecvente

Aflați aici Aflați aici răspunsuri la cele mai frecvente întrebări privind modul de organizare și de desfășurare al programelor noastre, de la înscriere și până la absolvire.





Participanții la acest program au mai fost interesați și de...

Comunicare - R.P.,

Leadership și coaching pentru administrația publică


Leadership și coaching pentru administrația publică . . .