Meniu Close Menu
+40244575751 office@okservice.ro English French Hungarian Romanian Spanish
      Contact

Cariere

ASISTENT MANAGER



Cerințe:

  • Studii Superioare
  • Cunoștințe limba engleză – nivel avansat
  • Cunoștințe bune pe calculator. Cunoștințe de MS Office (Word, Excel), Internet
  • Bune abilități de comunicare și lucru în echipă, flexibilitate, atitudine pozitivă
  • Persoană onestă, organizată, riguroasă, cu spirit de răspundere
  • Abilitatea de a învăța lucruri noi
  • Rapiditate în acțiune și putere de concentrare pentru îndeplinirea sarcinilor curente
  • Atenție la detalii
  • Experienţă în activităţi administrative/ de organizare-planificare/ activităţi similare de management – Durată minim 2 ani

Responsabilități:

  • Concepere, analiză și definitivare documente (oferte, contracte clienți)
  • Procesarea corespondenței și gestionarea mesajelor electronice
  • Completarea și eliberarea diplomelor de absolvire a cursurilor
  • Emitere facturi fiscale (încasări taxe cursuri/ examene)
  • Elaborarea și transmiterea rapoartelor către management
  • Actualizare pagină web
  • Activități administrative
  • Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice
  • Pregătirea materialelor pentru ședințe, întâlniri
  • Suport în desfășurarea proiectelor în cadrul companiei, pregătirea documentelor pentru licitații

CV-urile se pot transmite pe adresa office@okservice.ro.